zondag 14 juli 2019

Zondag 14 juli 2019 (Aanmelden + Vlaggenparade)



Wederom hadden we besloten om ons zondag in te gaan schrijven.
We hoopte dat doordat we pas de trein van iets voor twaalf namen niet zo lang in de rij hoefde te staan. Na een vertraging van enkele minuten kwamen we in Nijmegen aan. 
Samen met mijn moeder en broer liep ik over de Ramblas en Vereniging richting de Wedren. 







Mijn broer had dit jaar evenals in 2018 wandelschoen (Laat, vroeg, laat, vroeg). Ik had de gladiool. (Vroeg, laat, vroeg, laat) 


Toen we op de wedren aankwamen bleek het inderdaad niet zo druk te zijn. 
Ik besloot direct aan te sluiten bij de gladiool aanmeldingsbalie en was zelfs eerder klaar dan mijn broer. Maar na ongeveer 10 minuten was hij ook aangemeld. 



Mijn broer moest nog even langst de stand van het V-team waar hij nog spullen op kon halen. 


Daarna besloten we richting de stad te wandelen. W
e liepen richting Bakker Bart waar ook een bandje in de buurt speelde. Die moest dus even op de foto. 



Bij bakker Bart kocht ik een saucijzenbroodje. 
Daarna dronken we wat in de stad op plein 44. In tegenstelling tot vorig jaar was daar nog geen amusement. Dat begon pas in de avond werd verteld. 


Na wat gedronken te hebben liepen we weer verder om naar de vlaggenparade te kijken. 








Iets over vier kwam deze langst het punt waar wij stonden. Uiteraard liepen er delegaties van diverse deelnemende landen mee. Een aantal jonge deelnemers liepen via het V-team mee en uiteraard waren ook Goudenkruisdragers die diverse landen de vlaggen droegen aanwezig. 



Na de parade liepen we langst Kronenburgpark weer richting het station. 





Morgen richting Beek waar we al voor de tiende maal welkom waren. N


og één nachtje slapen in het eigen bed. Het weer zag er ook goed uit deze week.


Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten